Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z polityką prywatności.

   

Abra Meble   arrow

Abra Logo

Abra Logo

Rynek meblowy może pochwalić się silną dynamiką rozwoju, jednak możemy spotkać na nim marki, które towarzyszą nam niezmiennie od lat. Jedną z nich jest ogólnopolska firma Abra Meble, której salony możemy spotkać w całym kraju.

Marka Abra Meble powstała w 1990 roku, jednak od tego czasu możemy zaobserwować znaczny rozwój firmy. Pierwszy salon marki Abra Meble powstał w Krakowie, gdzie znajduje się także centrala firmy oraz siedziba zarządu. Do 2000 roku liczba salonów w całym kraju sukcesywnie wzrastała do dziesięciu na terenie całej Polski. Już rok później Abra dołączyła do grupy JD Group, która jest szanowaną grupą mającą pod swoimi skrzydłami ponad 1000 sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta właśnie współpraca zaowocowała szeregiem nowych możliwości rozwoju dla firmy- współpraca z doświadczoną w branży grupą odbiła się na jeszcze wyższej jakości usług. Aby trafić do jeszcze większej grupy odbiorców Abra Meble opracowała i wdrożyła system franczyzowy, dzięki czemu oprócz wspomnianych wyżej dziesięciu dużych sklepów na terenie całego kraju, w małych miasteczkach do 100 tysięcy mieszkańców powstają mniejsze sklepy marki.

Meble przedsiębiorstwa

Meble przedsiębiorstwa

Od 2011 roku marka Abra Meble należy do międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który jest chyba największym ogólnoświatowym koncernem zrzeszającym marki działające w branży wyposażenia wnętrz z Europy, Azji, Australii i Nowej Zelandii. W marcu 2013 roku powstał we Wrocławiu pierwszy sklep w nieco zmienionej formie, czyli Mega Abra Wszystko dla Domu. Na jego terenie znaleźć można ponad 9 tysięcy różnorodnych produktów do domowego wnętrza, dzięki czemu trafia w coraz to nowsze kręgi odbiorców. Patrząc na historię marki i nieustanny wzrost pozycji na rynku możemy być pewni, że Abra Meble staje się właściwie liderem w branży wyposażenia domu. Nie ma się zresztą czemu dziwić, gdyż motto firmy „Abra. My wiemy jak” doskonale odzwierciedla się w oferowanych przez firmę produktach, a otwartość na nowe wyzwania i trendy przyciąga coraz to nowszych klientów.